Ma the agressiongirl

Jag är helt klart förvånad! det är helt sjukt vad folk blir galna över att inte ha internet. Jag menar, vem fan ringer supporten 08.01 på en jävla lördagsmorgon?! Dom ligger och pressar tills vi öppnar för att höra att de får avvakta ytterligare några dagar innan driftfelet är åtgärdat, fast dom redan vet om att det ska ta några dagar till. Jäkla galningar.. Datanördar.

Igår var jag på IKEA. Jag vill ha allt. Men jag köpte bara ett durkslag, en klocka och en vacker blå pläd. Min bror däremot shoppade loss som en galning till sin nya lgh. Jag är avundsjuk, ja. Vem vill inte ha den här snygga soffan hemma...
image156
På toppen av allt så fick jag ett sms av Disa där det stod att vi fått lägenheten.. Världens bästa lägenhet. Mellan draggen och stan, 110 kvm, 4 rum & kök, 2 badrum, badkar, klädkammare, balkong, tvättmaskin! MEN ett litet problem bara.. Lisa måste ha en fast inkomst i 6 månader frammåt. Jävla bög bostaden! vad vill dom, vi är fattiga och värdelösa ungdommar,, men vi vill ju ändå ha en cool lägenhet. Fattar dom inte de lixom?! mm. Men det kanske ordnar sig. Det spritter i kroppen, På måndag får vi veta om vi får den!
Tänk att jag gick omkring på IKEA och tänkte; åh, den där skulle vi haft i lägenheten, mm, hoppas vi får den, åh den där bokhyllan skulle va perfekt att ha.. hmmm.. mm. Ge mig en lägenhet. Jag blir galen.

Jag har upptäckt att det bara är jag som skriver på denna väldigt intressanta blogg.. var är iz, i maiz? kanske ska göra en egen blogg som heter Ma the agressiongirl, där jag kan klaga på allt jag vill klaga på. Jag vet inte varför men jag har mycket aggrisioner mot folk. Jag känner bara hat. Kanske ska testa att käka lite pepparkakor så jag blir snäll. Fast idag har jag varit väldigt snäll mot S, han fyller nämligen 23 år och när någon fyller år så har man ju som inga altenativ, man måste bara vara snäll och rar. Jag hade gjort massor med paket (iof så innehöll en ganska stor del av dom hans egna grejer som han glömt hos mig, men jag tror han blev glad över att få tillbaks dom) som jag ställde i köket tillsammans med blåbärskaka och mjölk. Han blev väldarns glad när han vaknade :)

Nu ska jag fortsätta prata med arg människor som inte kan använda sitt dyrbara internet. Jippi. Disa, Julia.. kom och stöka ner på mitt skrivbord eller nått.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0