Bakis......

Jag har ALDRIG varit så bakfull som jag vari söndags. Det är först idag (tisdag) som jag känner att min hjärna börjar fungera att jag kan börja tänka igen... börja tänka på lördagen.. FAN va kul det var!! Det är så synd bara att det går så förbannat snabbt när man är onykter.. Tiden springer förbi mig, tiden är snabbare än vad jag är.. tiden tänker snabbare än mig!!!! uuuuähähhä jag tror att det måsta vara därför man får minnesluckor.. för att tiden har sprungit iväg! minnesluckorna är riktiga luckor... de luckor man behöver hoppa över för att komma ikapp den snabba tiden....oj.... nu kom jag ju på något! Och ju mer onykter = tiden går snabbare = fler luckor att hoppa över för att komma ikapp!!! alltså mer minnesluckor!!
Jag hade kul med maxime, jag lånade pengar av maxime, jag dansade med maxime, jag kissade på dubbeltoa med maxime!!! jag älskar maixme!! synd att jag lurades om att jag ville ha efterfest!!! jag vet inte varför jag gjorde så, när jag kom ut genom dörren gick mina ben bara hem.. även fast jag ville på efterfest... Benen.....mina ben...... dom är riktiga tjurar dom..

Kommentarer
Postat av: Maxime

alltså... HA HA HA! jag tror serri inte att din hjärna har börjat fungera än, för det här är det roholigaste och mest hjärndöda du någonsin skrivit tror jag. ROCK ON IN RIO!

2007-12-11 @ 23:58:24
URL: http://got2letu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0