FREDAG

Den här dagen är en dålig dag.

Somnade kring 6 tiden imorse. Plågade mig upp kl 10 för att slänga i tvätt.
Vaknade 13.30 av att Disa ringde, SOVER DU NU?! jag började jobba 13.30 och har försovit mig 3 dagar i rad nu.
Springer till tvättstugan och tar ut den blöta tvätten, ser att det är bokat hela kvällen så jag hinner inte torka den.
Slänger den blöta tvätten i hallen och spiller ut 3 liter tvättmedel efter hela mattan i hallen.
När jag kommer till parkeringen utanför jobbet upptäcker jag att jag inte har någon börs med mig. När jag ska gå ner och lägga i en lapp på rasten hinner jag precis lägg dit lappen innan en sur lapplisa med mustasch ställer sig brevid bilen. Han frågar; varför du ställa bilen så långt bort? Jag svara; det var ju så fullt när jag kom. sen tittar ju runtomkring och det är typ helt tomt överallt. Han ger mig en väldigt arg blick, jag fnittrar lite nervöst.
Det hela blev inte bättre av att jag upptäckte att jag har 300 kr kvar att leva för denna månad. OCH jag har köpt två julklappar! Hur ska detta gå...Nu fick jag just en kund som trodde att tjejer inte kan vara tekniska. åh. pjuh 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0