Hih

Har du pojkvän/flickvän? Nej
Är du kär? Nej...
Hur tidigt stiger du upp? Så sent som möjligt!!
Vem/vilka vet mest om dig? Mm, stefan. Och förut iza, men nu kanske Disa. Eller ingen,
Gillar du att slåss? Ja, jag gör typ det kontstigt nog.
Vad ska du göra ikväll? Fundera på att städa rummet men inte orka gör det och se en film.
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? I mitt  gympasalsgolv-uppskrapade knä. Jag gjorde en snygg glidtackling idag på matchen.
Är du bra på att måla? Nja,, men jag gillare
Vem kramade du senast? En mystisk man som vaknade upp i min säng imorse
Sparare eller slösare? Slösare!!
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Nej, men ibland inbillar jag mig att jag är de och då blir jag jättekittlig
Anser du att du är stark? Jag är sjukt stark. Ibland. Beroende på vem man jämför med, hiiih
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag träffade Cajsa på 2 våningar och att jag fick skjuts hem
Vad gjorde du kl 8 i morse? Vaknade helt stirrig och trodde att jag hade försovit mig
Vad har du druckit idag? Vatten och redbull
Vad var det senaste du åt? Choklad med apelsinsmak
Vad var det senaste du köpte? Choklad med apelsinsmak
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, kärlek är ett starkt ord
Favoritklädsel? Strumpisar och något skönt stort upptill
Vad gör dig glad just nu? Att Maxen är så bakis att hon går som en neandertalare. Haah
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Sommarplaner: Göra så mkt roligt som möjligt
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Mycket svår fråga.., om man skulle kunna ha en kraft som var att man kunde tänka vilken kraft man ville ha just det ögonblicket och så fick man den.
Gillar du att sjunga? I vissa tillstånd mer än andra.
Vad längtar du mest efter just nu? Cashiolas på mitt konto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0