Jag tänkte bjuda på en sliskig helgsammanfattning. Hiiiiiigh five!

image266

Jag började tagga redan på fredagsmorgonen. Jag såg ingen annan utväg med 2 timmars sömn i bagaget.  Sprang ner till Hemköp och köpte 3 powerkings, snus, snickers och cigg.  Surplade minst 10 koppar kaffe innan de 9 lååååånga arbetstimmarna hade räknats ner. Det var 358 minusgrader ute och min alkohol för kvällen försvann och jag blev arg på Ian och skrek nästan åt en unge som satte sig vid mig på bussen då han armbågade mig när han skulle svara i telefon. Behåll lugnet malin, det kommer bli en jävligt rolig kväll ikväll, det är fredag, inte vara arg. Ungefär. Kom hem och skrek och väsnades lite. Försökte få i Disa några shottar men slängde i mig dom i ett svep innan vi drog till Peter.
Hos peter möttes vi av några grappar, jag drack vin och sedan bar det av till exemet. Skate/snowboard filmen var grym, vi dansade till aqua sen drog vi. Jag var hemma innan 12slaget. Skum dag och minst sagt skum natt. Iza och Atti var lite svettiga och snygga.

Lördagen var seeeeeg. Jag sommnade och vaknade 23.30. Såg några heroes, åt chilinötter och drack fruktsoda. Fick en rolig besökare och var vaken hela natten. Söndagen var en söndag och det börjar bli lite av en tradition. Att söndagar är söndagar och jag hänger med  s.


Jag har varit lite filosofisk i helgen. Tänkt massa på vad man ser fram emot. Egentligen ser jag inte fram emot nått alls just nu och det suger. Veckorna går som vanlgt sjukt sakta och det enda man tänker på är helg och slippa jobba. När helgen väl kommer ska det hittas på roligheter.. Jag börjar tvivla på att roligheterna är så roliga. Disa vad hände med våra projekt? film, musik, klädgrejen. cooooome on. Styr upp du. Det är ju du som styr upp du vet. Sedan så har jag tänkt på julklappar, pengar och fina färger. typ.  Och kärlek och så. Och att jag har tappat minnet, jag har tänk på vart jag har tappat de och att det är sjukt jävla störande.

Highhhfive. m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0