Snälla tomtefar

image249image250

Jag önskar mig Axbo sleephase alarm clock. 2190kr!

Då skulle jag äntligen kunna vakna utvilad varje morgon! Detta är klockan som känner av ditt sömnmönster och väcker dig när du sover som lättast. Du bara ställer in en tid då du vill vakna, precis som på din gamla klocka. Sleep Phase - klockan kommer nästa morgon att väcka dig någon gång inom den trettiominutersperiod som är innan din inställda tid.

Det finns ävem en määäängd andra features:
- Vaknar du upp på natten och vill veta vad klockan är trycker du bara på ditt armband för att tända displayljuset.
- Axbo lär sig med tiden hur ditt individuella sömnmönster ser ut och blir därför bättre och bättre på att väcka dig i precis rätt tid.
-Det finns en mängd insomningsljud som automatiskt tystnar när klockan känner av att du somnat

Snälla söta rara tomten! Jag har varit en snäll flicka heeeela året!


Kommentarer
Postat av: Maxime

men alltså åh vilken otrolig grej! jag vill också.

2007-12-06 @ 17:10:57
URL: http://got2letu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0