zjnj

image212

Torsdag
Maxime har födelsedagsmys med glögg och tårta och sånt där gott. Sedan bär det av till
Äpplet och DTF förfest med Adam Tensta vs Addeboy vs Cliff, yeah, yeah yeahyeayeahye

    
     

olli kom med en gran/maxen blev glad/jonas och jonathan
kom med en cykel och lite manlig kärlek/ eric kom med en
snusdosa och maxen blev glad/ maxen var full/ ronja var
het/ lisa var redhead

_____________________________________________________________________________________


image220

   

image229

Lördag och bredbandsbolaget bjuder på julbord på Baggböle herrgård. Sedan styr vi kurs
mot corona och DTF där det var alldelse för lite folk och jag blev alldeles för arg när jag sket
i familjen och såg supersci som mixade sönder den enda låt jag gillade, daaah. Sedan
efterfest på fabriken... ja, jag gjorde en snöängel och alla var galna.
Söndagen var mysig bakisdag och jag sovde bort hela kvällen.
_____________________________________________________________________________________

Idag fick jag ett spännande sms. Eftersom min spak inte fungerar på min telefon så kan
jag inte läsa långa sms.. men de första raderna drog till sig min uppmärksamhet:

Kära sambos. Idag är en stor dag. Idag är
en dag för beslut. Det är med stor glädje
som jag nu kommer


Sedan kunde jag inte läsa mer, men jag skickade smset vidare till en fungerande vacker
iPhone. Och där kom min besvikelse.

med ett tillkännagivande som garanterat
kommer ändra på begreppet vardag as we
knew it. Jag tar med mitt playstation. Over and out.

_____________________________________________________________________________________

Varsågod max, jag gjorde detta otroligt långa och underhållande inlägg till dig ;)


Kommentarer
Postat av: Maxime

Men åh, du har ju läst fel din stackare! Det stod att jag tar HIT mitt playstation. Hit, till kvarnis. FATTA GREJEN!!

Förresten så kan man inte trycka upp de flesta av dina bilder som är miniatyrer, vilket jag tror är himla tur för jag ser ju serri inte riktigt klok ut.

2007-12-03 @ 20:44:16
URL: http://got2letu.blogg.se
Postat av: elsa

jag tänkte också säga att man inte kan trycka upp bilderna, jag vill kunna det, jag vill se oklok maxime i storbild!

2007-12-05 @ 14:15:18
URL: http://elsas.webblogg.se
Postat av: ronja

jag vill också kunna trycka upp bilderna...

vem har en iphone by the way???

2007-12-06 @ 19:57:16
URL: http://breakingmeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0