Ringaren i notredame och hans följeslagare!


image3

Igår såg köpte vi popcorn och godis och satte oss bänkade i typ 3½ jävla timmar för att se en ful, äcklig tjejkille, med några "hej vi ska vara dom heta" baksångerskor, sjunga en dålig omelidifestivalisk lesbisk kampsång VINNA!
Ja, det är allt bra tragiskt det där, alla bara röstar på sina grannar och vi skickar sånna som The ark och Lena ph. Tacka vet jag ABBA och Carola!! Det börjar helt klart spåra ut helt totalt när silvriga robotkillar springer runt runt och rosa gubbar dansar skiddansen. Jaja, var iaf mysigt. Iza, Olli och Elisabet var mina kompanjoner i soffan och vi alla gillade nog Findlands låt bäst.

Ikväll ska jag försöka mixtra fast guldtrådar på min balklänning.. Mm. Kul med en blogg.

/ Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0