46

Jag är arg. Arg arg arg.

1o saker som gjort att denna vecka varit den sämsta på länge:

- jag försov mig ännu en gång denna vecka
- någon, någon någon som jag nästan vet vem det är snackar bajs
- en annan någon gör mig helt glad i själen och det ska denna någon inte göra
- jag får ingen massagetid trots att jag ringt tusen gånger
- skorna jag hade spanat in var slut när jag väl hade tjatat till mig pengar från mamma
- en annan någon, troligen en student-timmis hade snott mitt nya tangentbort på jobbet
- kom till matchen på lördagen när den i själva verket var på söndagen!
- mitt cykellås fryser och jag får stå och slita i år och dar
- jag har överfört 1650 spänn till fel konto, så jag måste gå och fixa det på banken

Plus tusen andra grejer som jag inte vågar räkna upp som jag håller på spricka och explodera av! Jag fattar inte att jag ska vara så känslig och mesig. Jag vet inte vart det har tagi vägen, jag är ju en biatch! iaf innerst inne.. och oftast så visar jag att jag är arg. Men nu går jag bara omkring och stör mig på allt och alla och ler sådär töntigt. Jag hatar de, hihihih fniss fniss. bög

MEN. Det finns en sak som har varit bra. Jag har äntligen tagit det där jäkla kortet som är råsa och visar att man har tillstånd att köra bil! Det är skönt. Jag iof fått agera taxi en hel del men det är bra.. då har jag som gjort bort de litegran, så jag kan leva rövare. Och känna mig lite snäll. Snart är det jul.

pus. m

Kommentarer
Postat av: Maxime

malin, snart kommer jag och förgyller dina dagar. det blir glitter & glamour varje dag och du ska få din DEN som du har längtat efter så länge. PUSS!

2007-11-18 @ 16:04:50
URL: http://got2letu.blogg.se
Postat av: Ronhol

alltsåe snott ditt tangentbord? vaffffan

2007-11-18 @ 20:02:06
URL: http://breakingmeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0