In and out

image194image195image196image197

Disgusting... yeah. Jag gjorde typ dom här bilderna i 2an när vi skulle beskriva en dröm. Jag vet vad jag menade med dom nu. Det känns exakt som att något vill ut ur en. Att det finns en annan i ens kropps som inte vill vara i den längre. Nej jag är inget psykfall.

_________________________________________________________________________________________

Jag tror jag ska sattsa på att bli med kille, eller kanske tjej. Nu ligger disa i sitt söta minirum med någon spinkig, lockhårig datanörd och Lisa i sitt stora master bedroom, med en blond söt taxichaufför. Och här ligger jag i mitt mellanstora mediumrum med min dator. jahappppp... Men om jag säger såhär.. deras sällskap kan inte spela vacker musik, fungera som universums uppslagsverk eller roa med roliga klipp eller göra så de får kontakt med omvärlden. Det kan mitt sällskap. Sådeså... Men om jag blir med kille.. undrar om han kommer födas ur min rygg?!

Hur som haver,, jag hade planerat in en vit helg även denna helg. Men som vanligt finns det saker som lockar mycket mer än att sitta hemma och uggla framför en film. Typ att fara på ngn kool klubb på rött. Och kanske dricka en del vin på "mys"kvällen imorgon.
Brus brus bruuus, fset!


Godnatt. Ring mig på 0770-777000 imorgon kl 8. I´ll be there at your service


M

Kommentarer
Postat av: sambo

morr. jag höll mig nykter heela helgen men nån svek......

2007-11-10 @ 23:42:11
Postat av: Maxime

du kan bli med mig om du vill. jag är varken tjej eller kille, jag är en det.

2007-11-11 @ 15:16:36
URL: http://got2letu.blogg.se
Postat av: Malin

Jag var ju inte onykter precis, disa vart har du fått de ifår?!

Och maxen. JA! det är vad jag alltid har letat efter, en Det!

2007-11-15 @ 16:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0