puss

image192

Tröttheten smyger liksom sig aldrig på. Nu är kl 2. Det är trollens timme.. tror inte alla vet om de. Men så är det. Alla vet ju att 00.00 är spöktimmen.. när jag var liten och aldrig kunde sova så kom min mamma på hemskare och hemskare saker varje heltimme. Typ kl 1.. då var det hexornas timme.. klockan 2 var hon less på att jag låg och tjattrade om dittan och dattan och aldrig somnade, så sa hon att det var trollens timme. Jag var sjukt rädd för troll. Tror det var för att jag hade sett Trolltyg i tomteskogen. Tror inte det var en så bra taktik dock.. skrämma en unge till söms.

Nu dör min dator snart.. Maxime skrev nyss om hur många som läste hennes blogg. Jag förstår inte varför 37 personer varit inne och läst den här skiten. haha.. men ja. Puss godnatt från maxen olli och eric.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0