We are human, aaafter all

image202

Ikväll is theeeee night! Jag är taggad.. jag behöver lite roligheter! känns som jag bor här, fastväxt i en oskön, blå datastol. Surplar 10 liter bubbelvatten och stirrar med mitt svettiga, finniga ansikte på en datorskärm. Mysigt.
Ikväll blir det Shape up på Plaza. Jag räknar minuterna.. 22.15.

Alla verkar vilja se mitt nya vackra körkort. Igår fick jag visa det inte mindre än 4 gånger!
En gång på bussen till jobbet, biljettkontroll?! det händer ju aldrig egentligen. En gång i en affär när jag köpte en fin vacker sidenklänning. En gång när jag åkte bussen hem ?!! biljettkontroll igen! det händer ju verkligen aldrig att det är busskontroll 2 gånger på en dag! En när jag skulle köpa snus, han i kassan drev tillochmed med mig och sa, njaa det här är inte du, och jag började Men joo asså.. jo det är jag.. eheeh.. sen började han skratta och sa att jag var snyggare i verkligheten.    .....

Dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0