Home sweet home

image175

Imrogon är jag ledig. Så jääävla skönt! Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, söndag, måndag, tisdag, ondag har jag stått ut. Nu är det äntligen över. Sitter i Hörne och myser. Allt känns väldigt skumt när man kommer hem till hemmet med stort H och det inte finns en enda av sina egna prylar utspridda någonstans. Mitt rum ser verkligen inte alls ut som det ska göra (dvs så som bilden visar) utan det är jättelite grejer och en bäddad säng med en finnig 16årig kille som sitter där inne. Jag saknar mitt rum och all mammamat litegran måste jag erkänna. Särskilt när jag kom hit efter träningen och jag öppnade kylskåpet och kunde välja mellan typ 7 olika pålägg.

Men i helgen bär det av till Sundsvall. Det blir roadtrip. Det blir hotell. Det blir öl. Det blir relaxavdelning. Det blir hotellfrukost. Det blir Monki. Det blir IKEA. Det blir väldigt bra helt enkelt. Skönt att göra ngt annat än att virra runt som en full höna i umeås spännande nattliv för en helgs skull. Även lagfest på lördag. Mmm.

pömpöm . malin

Kommentarer
Postat av: Lisas

Finns monki i sundsvall?? DET var det sjukaste.

2007-10-11 @ 19:07:12
Postat av: Malin

Sundsvall är sjukt på alla sätt och vis!

2007-10-13 @ 21:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0