Mohaaa

image168

Denna kväll har varit vacker. Lika vacker som maxime var när hon var Dileva!

Jag har bestämmt mig för att människor av det manliga känet inte är min grej. Jag ska bli tillsammans med DiSA. hP- hon ser ut s¨här

image169'

mm.. hon är rättså het. Min sambo. Så.. nu bara så att ni vet täbkte jag. Iza utomlandsresan är bokad den 1 januari. Thaliand. Iza du svarar inte när jag ringer men jag gillar dig änmdå, rättså mycket. Puss nu ska jag sova

imorgon är det serirpremiär mot Vinden. Bråvalla. kl 11.00. Jag är taggad

Kommentarer
Postat av: anonym

alltså den där disa.. jag vet inte.. men det känns som om hon posar rätt mycket.

2007-09-30 @ 14:16:43
Postat av: Maxime

låt mig gissa att du var på fyllan när du skrev det här? eller är det bara jag.l

2007-09-30 @ 14:52:17
URL: http://got2letu.blogg.se
Postat av: Malin

Mmm, anonym. Disa posar aldrig, hon ser ut sådär jämnt! Och mm.. jag hade druckit lite alkoholhaltiga drycker maxen. Hur kunde du gissa de?

2007-10-01 @ 15:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0