- grisen & strobbo

Japp, då är det bara att flytta till nästa ställe då, ny fest ny lägenhet? Lördagskvällen var brabra! Att ungefär åttio procent av folket gick på att vi inte inte hade någon aning om vilka de två små inkräktarna var, det var ju bara helt underbart! Alla försökte desperat lista ut vilka det var, fråga oss, fråga dom. Inget fungerade. Men då gjorde maxime det förbjudna.. det som icke fick hända..hon slet av tolvåringen masken (som förövrigt då var hans allt, det som fått honom att ens våga gå in i en svettig, trång ölstingade lägenhet full med högljudda .............jaa icke tolvåriga barn) kom fram till mig och kollade på mig som om jag var helkorkad och frågade om jag inte visste att det var min lillebror Philip. Hmm, om han ändå var så finulig.. MEN så var det ejjjj.
 
Bikten var ju inte heller tråkig, synd bara att det för tillfället är fel format för att publicera något här. det kommer, det kommer! Hoppas ni uppskattade det allihopa och tack för fina inflyttningspresenter!

Efterfesten kommer jag tyvärr inte ihåg lika mycket av - men det var förmodligen lika kul! Fyll i mina minnesluckor TACK!

20:40 - lördag


06:30 - söndag




Kommentarer
Postat av: ronja

ååh vilka vackra glowsticks.. önskar att jag var där

2008-04-15 @ 14:12:44
URL: http://breakingmeup.blogg.se
Postat av: salamander

aaa, det va skittrevligt ordnat och ni bor fint och det va kul att va där!! thanks!! efterfesten vet jag ju som inget om, men den verkade ju också fin... pöss

2008-04-15 @ 17:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0