Kräka

Fredagar brukar vara bra dagar. Fredag den 18/4 är ingen bra dag.


- 3 timmars sömn med mardrömmar

- vaknade en halvtimme efter att jag börjat

- jag har råkat riva upp mitt äckliga brännsår så det är helt mojsigt

- när jag ringde till jobbet och sa att jag var sen fick jag det efterlängtade smset Du har under 25 kronor.

- infektion i örhängeshålen

- våra kundsystem och internwebben ligger nere

- alla är glada och äckligt pratglada för att det är fredag

- det är inte helg, 5 långa dagar kvar
- min ipod är fortfarande inte upphittad och idag hade jag verkligen velat lyssna på min pepp-spellista (vem fan har snott den?! här bjuder jag och iza till fest och detta är tacken.... fuckers)


Det som gör dagen lite ynka bra är att Jörgen har en ful mustasch och att det är sol.


image526


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahah så jeivla ful!

2008-04-21 @ 16:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0