älskdahatad

Igår införsksffades ett nytt block. Jag har skrivit 6 listor, nogrannt och fint. Jag har blivit beroende! Listor är det bästa som finns! hur skulle allt kommas ihåg i lillskallen annars? Egnetligen ejäntligen har jag inte så mycket att hålla reda på, eller jag borde inte ha det. Men har det ändå! Min att-göra-lista är för tillfället väldigt lång och det har den varit hela sommaren. Ett tecken på att det är helt onödiga grejer i listan eller att jag lat. Jag tror det är en blandning. Ska nog göra en ny, en med viktiga-saker-jag måste-göra och saker-jag-vill-göra. Sen ska jag ta tag i listorna, ta tag i mitt liv. Snart, kanske när alla runtomkring har slut på semester..


Top3

Städa lägenheten (så att det inte luktar bajs och ligger fastkletad spagetti på väggarna.. ja.)

tvätta!

vaccinera mig


Och yeees indeed att nedräkningen har börjat..
38 dagar kvar! 12 arbetsdagar kvar!
Tror det här blir 3 månader utan listor.


M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0