250108

image464

Med bombrak störtade 30 pers in i Jullans lilla lya på lördagskvällen. Och med välkommsdrinkar, goodiebags, reunion med gamla klasskompisar, arbetskollegor och heta randoms så var kvällen fulländad. Två våningar, guitarrhero och mys satte punkt.

image463

Fredagen bjöd på Teamfest med laserdoome, tacos, vin och dansmatta, family guy och choklad. Bra skit!
Om det inte vore måndag och jag inte hade sönderskakad skalle och inte hade en 10dagars framför mig så hade jag varit på världens bästa humör just nu. Men så är det ju inte tyvärr. Men det händer grejer här och var, förändringen äro min bäste vän. Bestee faar, beeste.

Kommentarer
Postat av: disa

haru tagit mina bilder?!

2008-02-26 @ 11:17:32
Postat av: Malin

Jag har snott ian och disas bilder ja

2008-02-26 @ 12:14:38
URL: http://maiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0