Let it be



Här sitter jag och lyssnar på gamla vackra toner och är förkyld som ett as. Det sprutar tårar och snor ur mig och jag orkar verkligen inte röra mig. Har sovit i en soffa inatt och för en timme sedan kom världens bästa hem på lunch och hade köpt med sig nybakt bröd och juice frulle till mig. Jag tror jag gillare

Jag tjatar. De senaste veckorna känns som en dimma ungefär. Det händer inget. Kan det inte bara bli Tokyo, sommar och.. nått annat än vad det är nu. Vi har sagt upp lägenheten och igår så kom två, troligtvis lesbiska, tjejer och kollade på lägenheten och klagade på de fula plastmattorna och de risiga tapeterna. Jag vill inte flytta.

Maxime har fått en fin säng som jag är avis på och jag vill nästan fara hem och tjuvligga i den och tjuvlyssna på hennes bra högtalare. Men först ska jag:

- sätta mig upp
- städa bort lite från bordet
- klä på mig
- kliva ut i kylan
- skrapa bilen
- shoppa på apoteket
- ta en sväng förbi myrornas kanske

det är en plan. okej. nu. gör de.. nu. ett tu tre. på det fjärde ska de ske.. nu. på det femte gäller de. PÅ DET 7 SMÄLLER DET!


Kommentarer
Postat av: Maxime

gud vilken snuskfilm! du får ligga i min säng och lyssna på mina högtalarare, det behöver inte ens vara på tjuv (bara du inte snorar lika mycket som snuskfilmen)!

2008-02-06 @ 17:22:20
URL: http://got2letu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0