Rockafellah!!!!

image470
Klappat och klart. På lördag flyttar vi in på Skolgatan 71b. Jag är så sjukt taggad, vill bara att alla grejer ska flyttas av sig själv och allt strul bara ska försvinna. Sen vill jag även slippa jobba i helgen så jag och Mizen kan myza och dricka vin och inviga. Så,,, Gud. kom igen nu. Fixa det här! jag lämnar det i dina händer. Amen.

Och föresten, rockafellah? tror tammetusan man kan säga rockafellah åt det här.. varför sa vi så? och åt vad? när? jag får nått kontisgt minne av johanna kanin. Och föresten igen.. skumt att jag är på vänster sida på alla bilderna utom en. Men Iza är ju som min högra hand, så det är nog ganska logiskt ändå. Jag är nog lite mer av en vänsterhand, lite sådär klantig och oanvändbar, slö på nått sätt. Aa det är allt bra tur att jag har Iza!


Kommentarer
Postat av: Iza

haha!
vi är på rätt plats. jag känns som en mer hägermänniska.. eller... okej.. högerHANDsmänniska! Det är mig man hälsar på och det är dig man tar ackord med.. eeh..

2008-02-29 @ 13:54:06
Postat av: Iza

jag skrev häger................ I'm a häger

2008-02-29 @ 13:55:02
Postat av: elsa

hurra, vi blir grannar! eller nästan, grannar på så vis som föräldrar kallade alla i de närmsta kvarteret när man va liten men man själv ba "NEJ DET ÄR INTE VÅRA GRANNAR FÖR DOM BOR INTE I HUSET BREVI'!!"
janifattar.

2008-03-03 @ 17:12:49
URL: http://elsas.webblogg.se
Postat av: iza

jaa, vi blir sånna där bo långt ifrån varann men ändå ganska näragrannar..

2008-03-03 @ 17:58:00
URL: http://maiz.blogg.se
Postat av: Iza

Malin, jag har tänkt så det knakade och.. jag vill inte förstöra din fina bortförklaring till ditt klumpiga beteende (det där med vänsterhanden) MEN.. du är ju på höger sida på bilderna.. oooo.. det är jag som är den oanvändbara handen

2008-03-03 @ 18:01:39
URL: http://maiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0