Von Katuttar

Jag sov med ronjen inatt, vi mös och snackade mycket om helgen. jag gillar då bakissnacket inte tar slut fören nästa helgs spektakel drar igång! det stog i mitt horoskop att jag skulle förändra mitt liv nu.. idag faktiskt.. hmm.. jag måste tänka ut en livsförändringsplan! jag ska börja med att försöka tycka om lax... jag hatar lax men är hos mina föräldrar och dom vill att jag ska gilla det.. det är lite konstigt att jag gillar fisk annars men inte lax.. aja.. nej det var ingen bra första grej på mitt nya liv...får komma på något annat.   / iza


Lördag 9/2
   - förfest hos Elsa
   - tc
   - grisig efterfest (förlåt Elsa)

chill i soffan / maxen,ronj / jag blandade jävligt äckliga "drinkar" hela kvällen fy usch

image428



japp japp hej hej, ett litet extra hej till dig MatHilda..mohaha

Kommentarer
Postat av: Maxime

alltså... hahaha, när jag förde över dina bilder till min dator så tittade jag på den där stora bilden och tänkte "låt aldrig denna bild få skåda dagens ljus". maja som tittar ner klarar sig ganska fint, men satan vad ingen annan gör sig bra på dendär bilden. U G L Y
you ain't got no alibi you're ugly!

2008-02-12 @ 18:21:55
URL: http://got2letu.blogg.se
Postat av: Iza

hahah! jamen det var ju som det som var grejen, alla bilder var helt värdelösa. tråkigt, eftersom jag aldrig har kamera. jonas ser väldigt rolig ut.. alla ser väldigt roliga ut.

2008-02-12 @ 20:48:08
Postat av: elsa

haha! grisig efterfest var det men det var inte ditt fel!

2008-02-14 @ 23:06:35
URL: http://elsas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0