Det snurrar i min skalle

image342




Jag har köpt en jacka och en halsuk på rean.  Ikväll har jag och disa posat.
Nu! Jag har tappat bort min nya, finaa, vackra, nya mobiljävel!! 2 dagar levde jag lycklig. Livet kändes enkelt och himlen var klaraste blå. Skänk mig en mobil. Jag kommer aldrig att köpa en nya. Jag ska sno en! fy fan. Troligen så är det ett mongo eller en sur fönstertittartant som har snott min röda vackra. Den försvann mellan parkeringen och lägenheten.  Det bor tjuvar i huset. Någon snor maximes underkläder i tvättstugan ochsåå nu det här. .. människor theees days, theeeeees days.  Jag ska smida en plan.  godnattsi

Kommentarer
Postat av: Ronji

Snygga brudar

2008-01-16 @ 14:05:51
URL: http://breakingmeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0