Ingen mobil...

Det här känns väldigt pinsamt att skriva men jag saknar min mobil så jag dör....jaaa....... Det är alla spelen jag tänker på... ååh.. att sitta där och spela tennis eller pling plong på den lilla röda rackaren.. det skär i mig när jag tänker på att den ligger i ett mörkt skåp i Nordmaling.
- Nejdå jag är inte seriös va gällande spelen! Jag vet inte ens vad jag har för spel på min telefon. Men när man är bosatt i en lägenhet utan fast telefon så går inte riktigt den sociala delen på räls när man inte har mobiltelfonen.
Så här sitter jag.. utan man...utan värme (det är kallt som satan här)...utan sällskap...utan mat... utan vackert väder...utan någon bra film...utan bensin i bilen...utan rena lakan...utan livslust... och allt detta på grund av ett litet litet snesteg -  jag glömde mobilen......

/ i


Kommentarer
Postat av: ronja

haha alltså åh vad drygt.. vad har du gjort i helgen? när får tillbaka den?

2008-01-20 @ 17:14:48
URL: http://breakingmeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0