Make me crinkle my nose

image337
Tjabba! vem fan hälsar med tjabba, eller tjenixen. Oftast säger jag Hej, eller Tja om det är någon cool typ jag ska hälsa på. Jag är en väldigt ocool typ just nu. Pank, finnig och tröttseg. Om det finns nått som kallas för Januaridepressionen så har jag den nu.. Tanken på att vara ledig 17 dagar och att få byta land för ett tag känns underbar, dock att tiden dit kommer kännas sjukt lång har jag redan ställt in mig på. Jag blev som ett glatt barn på julaftonen, eller lika glad som en apelsin blir när den blir skalad, ja... ungefär så glad blev jag när disa sa att det finns ett fett Disneyland i Tokyo. Det kommer blir gryyyymt! Jag ska försöka hångla med Aladdin, my only love.
Annars så har jag funderat på att jag skulle vilja ha ett par gula stövlar så jag slipper bli dyngsur när jag sätter foten utanför dörren och på att det skulle vara bra att ha en bubbelvattenmaskin, eller en glassmaskin eller chokladfontän, eller en sockervadddsmaskin.
Maskiner är inte dåliga grejer. Stefan fick en sockervadddsmaskin av mig i julklapp. Tror inte han gillar den. Men det gör jag... om det hade varit till mig jag köpte den där maskinen så hade jag nog tagit steget upp och blivit cool igen. Eller aa lika cool som stefan är som har n sockervaddsmaskin. Men därifrån kan jag nog repa mig. Råna en bank, laserstråla huden och gå i ide en vecka eller två. Då skulle jag vara hel igen.Januarideppen skulle försvunit. Dååå skulle jag vara cool igen. Och det är ju det som verkligen räknas.. hur cool man är? hur cool är du? hur cool är han? hur cool är hon? hur cool är inte Aladdin?
image336
Här är de låtarna jag ska lyssna på repeat tills jag somnar. Om jag får bort hickan
watchyourstep-juvelen
| jimmycarter-electric six | damagedpeople-depechemode

Kommentarer
Postat av: elisabet

Haha ja säger alltid sånna fula saker...tjenis är mitt favvo. Pappa gillar tjabba.

2008-02-10 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0