torsdag

Ikväll är det torsdagkväll. Jag har badat och lagat en paj och varit heeelt ensam sedan kl 6. Nu kom Disa och Ian.

Smyglyssnat från köket

Ian: vart kommer gurkorna från på vintern?
Disa: men dom importeras ju från typ brasilien
efter en stunds tystnad:

Ian: men blir inte gurkorna gamla innan dom hinner till sverige?
Disa: meen, det tar ju inte så lång tid att flyga från brasilien
Ian: men tror du dom flyger ensama gurkor
Disa: dessutom odlas dom i drivhus här
Ian: drivhus?
Disa: växthus
Ian: ja men det heter ju växthus inte drivhus

Dom är söta och jag gillarom.

___________________________________

hahaha.. måste uppdatera. Ian var ansvarig över gurkan. Disa över allla andra ingredienser för hemmagjorda hamburgare (väldigt många om det är disa som lagar dom). Ian skärde gurka och åt upp den, sköljde den inte och disa är rädd för att bli förgiftad av bekämpningsmedel. Nu gillar jag mest ian.

Kommentarer
Postat av: ronja

Haha..

2008-01-04 @ 17:10:31
URL: http://breakingmeup.blogg.se
Postat av: disa

vilken tönt du framställda mig som! som nånslags....gurkexpert!!!!!!

2008-01-05 @ 23:51:21
Postat av: Malin

Hahaaaa! disa du är expert inom alla områden. Fo shoo

2008-01-07 @ 00:33:44
URL: http://maiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0