uaah

Jag njuuuuter av ledigheten och har varit på spa idag. Sjukt skönt!! Jag fick en timmes underbar massage och fick ännu en gång veta att min rygg kommer pajja när jag är 30, väldigt rolig information. Sedan så badade vi i varma källor. Gud så vackert det låter. Om ni inte vet vad en varm källa är så är det en pool med vart vatten där feta, brunbrända lyxtanter sitter och fiser och filosoferar i. Ja... och när jag och min bror låg och fes i den där poolen så såg jag en tant som som låg i en solstol och verkligen grävde sig i näsan. Hon verkligen väärkligen grävde omkring med hela jävla fingret. Jag petade på björn och; kolla kolla kollaaaa, urs urs urs. OCH SEN!!!!! stoppade hon det snorkusiga fingret i munnen och sög på det! jag sprattlade av obehag och gjorde grimarser.  Jag fortsatte titta på tanten hela tiden när vi låg där, och hon gjorde det igen. Igen! lika vulgärt! hon smög som inte med det heller.. hon låg där och läste sin tidning och som storpetade och åt en smarrig kuslunch. uaaaaa. Hade iaf en sjukt bra dag.. kul att umgås lite med mor och bror. Mor tjatar mest om att jag ska ta hand om mig och bror är mest bara lika Vince i Entourage..

image368image369

..eller misstar jag mig?

Ikväll har jag tränat, diehlen har varit på besök, vi har sett en vampyrfilm och haft saker-vi-ska-fixa-i-det-här-boendet-möte. 

Kommentarer
Postat av: Ronji

Men sjukt likt, det har jag aldrig tänkt på!

2008-01-18 @ 11:19:55
URL: http://breakingmeup.blogg.se
Postat av: iza

jag har tänkt på det.. tror jag till och med har sagt det till sig Malin? Sjukt.. när jag tittade på bilderna innan läsa inlägget så trodde jag att det var Vince och du skulle skrivit något om att han också gått ner i vikt.. med tanke på migg tidigare inlägg om Christian.. haha.,. aja.. var kanske långsökt.. men likt i alla fall!

2008-01-18 @ 13:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0