heloohla

Jag sysselsätter mig med att hosta och klösa på min flagnande näsa. Igår var det en tisdag och en rex och en hel drös människor. Jag sov i festkläderna och vaknade av att Iza drog i mig och joanna gormade saker om ångest, klockan 9 på morgonen. Dom är för i fan lediga! vilken vettig varelse är vaken klockan 9 på morgonen då?! Plus att joanna funderade på att dra till iksu, k.l.o.c.k.a.n 9! Men jag är väldigt tacksam, hur skulle jag annars klara av att gå upp.


En ny förälskelse - ProViva Guava Acerola.
"Guava är en päronliknande frukt stor som en citron- med en både fyllig och fräsch smak. Acerola är ett litet rött bär som bivit världsberämt för att det innehåller så mycket vitamin C" så ni vet. Exotisch.


Kommentarer
Postat av: Peaches

låter gott!



kolla gärna in vår blogg! glöm inte att lämna ett fotspår :)

2008-07-16 @ 12:41:26
URL: http://iwonderouwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0