pang bom bäm bergochdalbana

Vilken räzerhelg! Fredag och vi firade världens bästa blondie med tjejmiddag och vidare till Knasen. Som ägdesönder med laser, rök, mycket folk, såpbubblor, billig alkohol, lazersticks, ögonmasker, badbollar och ballonger och fyfan va bra uppstyrt, kredddds! Vi ba dansa och vi ba wåw! Ni ser ju alla vackra bilder här nedan.

Dock så tror jag att jag kände alla känslor man kan känna under den här kvällen, exakt alla sinnesstämmningar man kan ha, och det var fan jobbigt. Det var knas knas! Men till största delen kul kul!


 


Max kör underbettet jag ba pussss



Bredbandsbolaget bjöd till fest igår. Det var inte nådigt! det var verkligen företagsfest kryddat med en hel del action! Kunde bero på ett antal skottkärror med alkohol, jepp.

Jag blir förvånad av människor, jag blir förvånad av mig själv. Och framförallt har jag väldigt lite förståelse. Jag blir förvånad av människor. Människa. Män ni skaaaaaa.


Just nu känner jag verkligen inte för att jobba, det kliar på hela min kropp och badtunnevatten is not the shit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0