Stressig torsdag?!

Igår kväll innan jag gick och la mig skrev jag en lång lista på allt jag skulle göra idag. Den var inte överdrivet lång men ändå...lång. Jag ville aldrig vakna upp dagen efter,
 orkade inte med allt skit.

- Nu har torsdagen gått.. jag förstår inte vad som hände. Jag somnade när jag kom hem från jobbet.. kl fyra. sov till åtta..hann göra två punkter från min lista.. ja.. jag fattar ingeting... aja. antar att det blir en lika stressig fredag! gonatt!


- Jag hann i alla fall baka en kladdkaka till mysafton på norrbyskär imorgon! heja mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja dig. Men fredagen var väl ändå inte stressig?

2008-06-22 @ 11:38:27
Postat av: iza

tack någon!

fredagen var till en början stressig men sen var det bara fylla och härligheter

2008-06-22 @ 15:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0