Jag slår tillochmed hårda mellanslag när jag skriver.

Klick, klick, klick, klick, klick klick klickklick, klickeliklick. Det är tyst och skönt på tredje våningen. Jag är förkyld som aldrig förr och min lillhals orkar nästan inte släppa in tillräckligt med luft. Undrar om det är förkylningen eller nått annat som kväver mig...

Egentligen vill jag inte alls sitta här och vara fejktrevlig, egentligen vill jag ha min semester nu nu nu och vara i Stockholm och mysa med Disan, klappa Ianlurvhår och shoppa loss på de småören som rammlat in på kontot idag, som ska kalla sig lön. Sen så skulle jag vilja mosa sönder en festival med strålande sol och sen flytta till värmen och bo i en hydda och aldrig göra annat än bada, dricka öl och ha som only assignment att hitta skönaste ställningen i en hängmatta. Ungefär. Living the dream, in my dreams..



Kommentarer
Postat av: ronja

hej balla malla. hur mår du? hur blir det med arvika? stockholm är king, du skulle vart här. puss

2008-06-25 @ 19:39:36
URL: http://breakingmeup.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag är snojig men annars är det fint. Jag sätter nog mina kort på roskilde tror jag, men jag vet inte alls..

Åh, jag såg lite bilder på fb, bloggeliblogga meeer så jag kan leva lite sthlm genom er!

2008-06-25 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0