Day 11

image513
image514image515

Jag och maxime ligger och snorar på rummet. Jag låter som en gammal strypt korp när jag pratar och vi borde nog ha på oss sånna där fina munnskydd som alla japaner spinger omkring med. Vi har käkat en massa snuskslisk och sett på scrubs och dregglat baciluskas medan de andra är på någon konstig bar som ska likna ett psyksjukhus, där man blir inlåst i olika celler och får åka rullstol och ja, jag vet inte vad. Imorgon blir det hursomhaver DISNEYLAND. Om jag ser Aladdin ska jag kyssa honom! Känns skumt att vi snart ska hem, börjar nästan känna sig lite hemmstadd här. Nu ska jag dränka mig i nässpray och hata mig själv för att jag blir sjuk, slå igång min chill spellista, mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0