full full ful

Berusad, onykter, drucken, lullig, lummig, lurvig, laddad, rund under fötterna, på pickalurven, mosig, dragen, bladig, på örat, på snusen, på kanelen, på lyset, på dojan, rusig, packad, påstruken, laddad, pirum, blaskig, slirig, sned, redlös, dyngrak, hänförd, yr, plakat, knall.....ja det finns visst många synonymer till full. Vissa som jag aldrig hört förut och vissa som jag inte alls förstår meningen med! Det här är många men jag tror det finns fler och jag är övertygad om att jag var allt gånger hundra i fredags. Jag hade kul..tror jag.. det är roligare så här nån dag efter...då ångesten börjat smyga iväg och man kan njuta av alla underbara bildbevis på att man varit full som ett kast-ull....ehe.. Jag och Maxime är i alla fall nu två nya synonymer till ordet full... vi var mest knall så att säga.--


image489
Hänförd?


mosig? / lurvig? / blaskig? / bladig?


image494
Sned!




image496
Drucken?



laddad? / på kanelen? / rusig?


image495
Knall !



/ Iza

Kommentarer
Postat av: Ronji

Alltså ni var verkligen...

2008-03-04 @ 09:35:51
URL: http://breakingmeup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0