Peter, 17år

Peter says: men du jag ska ju kanske på x3m nästa torsdag så jag tror det tar alla era laser discon haha ;)

m, says: no no, x3m har inte en suck jämfört med 5 våningars laserdisco med galna japaner

m, says: men hur ska du komma in på x3m?

Peter says: haha ja du jag har mina kontaker :P

m, says: perfekt

Peter says: ska dit och dansa satan ;)

m, says: haha låter bra!



Har skickat denna video till honom så han ska klara sig där ute. Det är inte alltid så lätt i 17års världen. Falsklegg, tintin-frillor, utköpning av cigg och 3,5or och allt vad det innebär. Men jag ska nog inte oroa mig, han har ju kontakter och verkar redan kunna dansa satan. Men änddååååå


Kommentarer
Postat av: andreasanton

Ha en bra kväll :)

2008-03-12 @ 21:15:28
URL: http://andreasanton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0