Tisdag den 4 mars -08, 3 ord: Oh my god!!!

image500

Dagen började som vilken annan dag som helst, upp kl 6 trött som vanlig och snoozade till halv 7 vilket jag absolut inte har tid med.
Jag skulle hämta min vän och vi skulle fara och jobba allt flöt väll på hyffsat tills jag insåg att jag var tvungen att tanka bilen, och alla med körkort vet vilken underlig känsla man får i kroppen varje gång bensinmätaren står på reserv!

 Halv 8 var jag framme på jobbet och satte igång, brr tänkte jag efter ett tag och kollade termometern... -10 visade den och jag blev alldeles stel och kände hur det kröp ner för ryggraden när jag tänkte på att jag skulle jobba ute hela dagen. Själva jobbandet gick för det mesta bra även fast det var den kallaste morgonen på året, huvva!

Äntligen lunch, jag gled hem till farmor och farfar och min käre farmor hade lagat ungstekt falukorv. Jag vet vad alla tänker typ blä men jag njöt av den goda men framförallt goda maten, drank en klunk kaffe sen bar det av ut i kylan igen.

Klockan 14.55 så sket sig allt... jag hittade inte min mobil och det är typ mitt allt! jag letade och letade i minst 45 minuter när jag äntligen hittade den. I BAKFICKAN PÅ MA PANTS! Jag fick spader och var tvungen att slå mig själv på benet upprepade gånger för att jag varit så puckad. Ökänt är ju att snusare ofta lägger saker i bakfickorna, iallafall vi bondigare.

Resan hemmåt började runt 4 och det gick galant men eftersom resten av dagen varit riktigt pissig så kände jag för att klä mig fint för att uppskatta mitt liv igen, ni vet vad jag menar. Ta på sig ett shysst plagg man verkligen gillar, fixa håret och danka av några shyssta poser. Så nu sitter jag här och skriver som dom flesta av mina kvällar brukar sluta, men att skriva betyder verkligen så mycket för mig att jag måste blogga och lätta mitt hjärta, speciellt efter en sån här dag. som sagt OH MY GOD!!!

/Olli

Kommentarer
Postat av: Ronji

HAha du är bäst! Dina ben ser nyvaxade ut, är dom det?

2008-03-05 @ 10:05:16
URL: http://breakingmeup.blogg.se
Postat av: Olli

nyvaxade och nyvaxade... jag är för fan halvfinne!

2008-03-05 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0