567890

image558

Enligt Erik är det dags att uppdatera. Jag är lite ledsen för jag inte får gratisresa till hutlan eller vara med i festkomitèn, som vissa andra här på bygget. Men det ska jag säga er, jag har Nescafe lyx mellanrost kaffe som är mild och rund på mitt bord. Där sitter ni med erat automatkaffe.

Min Ö-tangent är helt seg. Känns ungefär som ett sånt där tjockt klistermärke man satte på cykeln när man var liten. Nivet, ett sånt där som var lite skummgummi i som man ibland fick jättemycket lust att trycka på. Jag hade Dr Snuggles. Det är lite halvstöööörande, inte så mysigt. Sådär...


Kommentarer
Postat av: ejik

bra mail bra...ba uppdatera göre ba

2008-05-15 @ 19:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0