Det sprätter!

I förrgår spelade jag och Stefan brännboll. Vi köpte ett barnset på obs med en tennisboll och ett runt och ett platt trä. Det kändes lite somrigt. Även om jag förstörde det hela genom att spexa och sparka ner bollen i en äcklig, geggig liten fors och stefan spräckte bollen i ett försök att pressa ur gegget, meeeen. Idag åt jag frukost och jag dog inte av köldslag när jag cyklade mina 5 meter till jobbet. Gräset är grönt och solen lyser, oho, jag älskar verkligen sommar! Det är svårt att fatta att man bor i ett land där ungefär 80% av året består av mörker och slask. Eller aa iaf en dålig del av landet, pratade med en snubbe från göteborg idag som glatt informerade om 29 grader och gräsklippare och sommardopp... jag tänkte lite längtande på stugan och korsord och hala stenar man mosar fötterna mellan. Jag känner för att bjussa på några favvosommarbilder från ronjas stuga förra året, bara för att få in rätt feeling.

image571

För övrigt så blir det en baota-bra helg med yran och festligheter! Jag taggar till med helkroppsmassage på iksu spa ikväll! tacktack ät en kattelikatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0