Imorgon är det onsdag. Imorgon är det mitt i veckan. Imorgon är ännu en dag.. och på torsdag är det torsdag. Klockan 08.30.

 Ibland kan jag tycka att många saker känns meningslösa. Till exempel.. att komma till skolan i tid! och sedan inse att man inte gör nått för att "det är ju så lite folk här än" så man väntar in folk och sedan börjar man. Vadå? Hallaa? Då hade jag kunnat snooza 10 gånger till och egentligen.. varför säger man ens en tid om ingen kommer den tiden. En lös mening!! Ska man veta att det är två timmar efter den tid man bestämt? Om man är en trovärdig student så vet man kanske den hemliga tiden. Min bror som är en hyffsat ingrodd studentboy körde mig en morgon. Jag sa Gaaaaasa!! han sa: ni har ju kvartsregelen va? Nej? Man börjar ju en kvart efter man har börjat. Jahapp.. i min klass så är det kanske kvartsregeln gånger 5 på måndagar och gånger 8 på fredagar.  Kanske ska fråga någon. Någon trovärdig.. hm, jag väljer han i rött skägg.

Jag ska nog bli folk istället. Vara den som väntas in. Kanske som det brukar vara med mig i vanliga fall. Men nu är det inte vanliga fall. Giv mig lite jävla stimulans så jag slipper tänka på meningslösa saker för det är ju verkligen bara meningslöst.

Och föresten, när jag ändå är igång. Annat som kan räknas in över meningslösa saker.. denna blogg.

M

Kommentarer
Postat av: iza

jag saknar dig dig dig. Va himlakul att du kommer snart.

onsdag, berghsgrejen.

torsdag, mys hos mig du jag och joanna! Hon kommer ju också på onsdag!

fredag,ut

lördag, något

Åker du hem på söndag? förresten så kanske du inte behöver köra ner bilen. Jag ska förmodligen ta den när jag kommer på Umeå Open om jag gör det, wiho.

2009-02-13 @ 12:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0